2011. szeptember 22., csütörtök

Pampamm

Találgatok olyan rajzokat a telefonomon, amik már nincsenek nálam, és a gépre se tettem fel őket. Igen...az viszont látszik rajtuk, hogy telefonnal készültek róluk ezek a nagyszerű minőségű képek... Azért igyekeztem egy kicsit feljavítani őket.
Egy osztálytárs :)

Vele már nem beszélgethettem rajzolás közben, pedig tudnék mit kérdezni tőle, gondolom. Bárki bármit is mond, szerintem igenis szép ez a csont a fejbőrünk alatt. Jól ki vagyunk találva, nem?

Tipikus félkész rajz tőlem. Arra már nem emlékszem, hogy ezt végül befejeztem-e. Mindig a szemmel kezdem el az arcok rajzolását, úgyhogy az mindig ki van dolgozva, de a haj.. ahhoz nincs elég türelmem, pedig azt is szépen meg lehet oldani. A képen egy jó barátnőm látható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése